ליווי בתהליך גירושין

למה חשוב לקבל ליווי טיפולי בזמן הגירושין?

טיפול מותאם לאורך התהליך מאפשר שיח פתוח והעלאת קשיים, דילמות וקונפליקטים בהנחיית איש טיפול אובייקטיבי בעל ניסיון שיכוון לפתרון מהיר והוגן לכולם ולאפשר סיוע רגשי לבני הזוג או לאחד מהם סביב ההחלטה והתהליך.

לצוות עוצמות ניסיון עשיר בליווי משפחות בהליכי גירושין ובניהול קשר עם מערכות נוספות המעורבות בתהליך וכן בעבודה עם בית המשפט לענייני משפחה ובית הדין הרבני ברמת כתיבת דוחו"ת ומתן עדות. 

איך אנחנו יכולים לסייע לכם בתהליך הגירושין

אחוז הגירושין בישראל הולך וגדל. ברוב המקרים בני הזוג מבינים שעדיף לנהל את התהליך באופן שיהיה קצר ופשוט ככל שניתן. עם זאת, עצם קבלת ההחלטה והתהליך טומנים בחובם התמודדויות מאתגרות ומורכבות. בעוצמות אנו מומחים ללוות את המשפחה בתהליך מורכב זה באספקטים שונים:

 
הדרכת הורים בתהליך הגירושין
כשבני זוג מקבלים החלטה להתגרש מומלץ לפנות להדרכה מוקדם ככל האפשר לאחר ההחלטה על הגירושין. בשלב זה ניתן יהיה ללוות את ההורים בדילמות ובהתמודדויות שיעלו לאורך התהליך כגון:
טיפול משפחתי בזמן גירושין
עם השינוי הצפוי בתא המשפחתי, עוברים כל בני המשפחה קשיים. טיפול משפחתי יכול לסייע לתא המשפחתי לעבד את הקושי יחד ולתת מקום לתהליך אותו עובדת כל המשפחה
טיפול בילדים בזמן הגירושין
עד כמה שתהליך הגירושין הינו מורכב להורים, הוא מורכב פי כמה לילדים, שצריכים להסתגל לשינויים רבים ומלווה לא פעם, גם במתיחות בין ההורים וקושי לתת תשומת לב מתאימה לילדים. קושי זה מציף קשיים אצל הילדים שלעיתים קיימים גם כך.

מוצרים נוספים

אתם חשובים לנו! אנחניו יודעים שאתם עוברים תהליכים עמוקםי ביותר בתהליך הגירושין ולכן יצרנו עוד מורים שיוכלו לסייע לכם. 

לקראת פרק ב'

סדנה

סדנא המאפשרת לנו להתבונן בפרק א' ולבכין את עצמנו לקראת פרק ב' של הזוגיות

עוברים את זה יחד

מעגל גברים

קבוצה שיתופית לגברים, על לעבור את כל הקושי יחד ולדבר על הכאב וגם למצוא פתרubu,

מי אני עכשיו

סדנת גילוי הזהות

סדנא לגילוי הזהות העצמית אחרי תהליך הגירושין

ממשבר לצמיחה

טיפול פרטני.

טיפול פרטני ממוקד בצמיחה לאחר הגירושין

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

שתפו מידע זה

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך...

דילוג לתוכן